Saturday, August 24, 2013

Peluang yang dilepaskan

Assalamualaikum..

Al-kisah aku diberi peluang menonton premiere screening oleh Nuffnang yang baik hati. Terima kasih Nuffnang ! Bukan senang nak dapat untuk blogger muda pucuk pisang macam aku nie, tapi alhamdulillah dapat juga. Tapi, nak dijadikan cerita, aku pulak yang tak dapat pergi. Last minute punya cancellation. Ada hal katekan. Sobsobsob.. Tapi, aku suka 'hal' aku tue. :p




Okay, sebab tak dapat pergi tengok tayangan perdana, terpaksa tengok yg berbayar lah kan. Sebelum tue, jom layan trailer cerita The Mortal Instruments : City of Bones. 






p/s : harap masih ada peluang untuk next premier screening. tehehe


4 comments:

Norhasniza Khalid said...

takpe, lenkali ada rezeki lagi.. hihihi.... :) salam perkenalan dari mama...

awaa said...

amin.. hehe.. harap2 mcm tu la. salam perkenalan dri awa juga.. =)

Filzah Azzahra said...

takpe.. next time insyallah ade rezeki.. happy blogging and salam perkenalan

awaa said...

insyaAllah.. salam perkenalan dri awa juga filzah.. =)