Friday, September 21, 2012

Kembali ke Sekola

First day, first week and first sem for third year. 

Sem baru bermula... 5th sem in degree. Another 3 sems to go. Sudah 3rd year? whoah! Macam baru semalam je daftar as a first year student. And rasa diri ini masih freshie. Huehue. Kiranya rasa muda lagi la. Yes, memang aku muda lagi. Still 12 tahun. Percaya? trolololololo~



See...still muda kan. "Kite nak pergi sekola nie, nak ikut tak? tak moo ekh? takpela, kite pergi sorang2. kite nak pergi belajar. awak taknak ikut, awak la rugi." Monolog ala-ala budak sekola + terencat. Lol.

Gambar hagak kabur disebabkan effect edit meng'edit. Kehkehkeh. Kunun-kunun masa nie di awal pagi la, sebelum subuh, suasana berkabus gitu. Padahal dah pukul berapa time tue. Kunun-kunun aku berjaya bangun sebelum subuh la nie. Please accept kunun-kunun aku nie. ='(

Even baru first day, but aku sudah dibekalkan dengan assignment. Memang terbaeklahkan. Memang aku sukalahkan. And for the first week, my schedule sudah full. Everyday class from 8 or 9 am until 4 or 5 pm. Fuhh! mencabar and penat. Luckily sem nie aku dah stay luar campus. Lebih dekat dengan fakulti. Senang. Kalau kelas start pukul 8, pukul 7.30 aku bangun pun sempat datang kelas. Kehkehkeh. Itu jela yang aku fikir since first year stay ukm.

    "Rumah dekat dengan fakulti → boleh bangun lambat sikit → still sempat masuk class"

Heh. Wake up Awatif. Kau dah masuk 3rd year. Kurangkan tidur, tingkatkan prestasi. Kata mahu dean. Come on girl! You can do it! Heh, monolog lagi. (-,-')

The end. (Ending ntah pape)


No comments:

Apakah itu Pupillary Distance (PD)?

Assalamualaikum...  Seperti yang aku janjikan pada post sebelum ni pasal cara tentukan saiz spek( klik sini untuk baca ) aku ada mention ...